Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2007 11:06 - Кристал и дърво...
Автор: chaoticfeelingz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2030 Коментари: 2 Гласове:
0



    Случвало ли ти се е да искаш да заплачеш, но да не можеш? Сълзите просто не капят. Сподавени стонове. Искам да плача... искам, но не мога. Нямам сили за това.

     Веднъж поисках нещо. И точно то не стана. А покрай мен се срути и всичко останало.

     Разруха. Аз ли предизвиквам лошите обстоятелства?

     Не знам. Не знам! Нищо не зная...

Понякога ми се ще тихо да избледнея и да изчезна. Дали някой от значимите за мене хора ще забележи? Интересуват ли се ТЕ от това, което съм АЗ?

     Изчезвам... и на мое място остава прах. Безплътен, сив... това ли съм аз? Купчинка пясък, едно безличие?

     Или пречи индивидуалността? Или изобщо нямам такава...

     Кое е грешното – аз или светът? Кое не е на мястото си?!

Не знам. Не знам! 

     Едно желание = една мечта по-малко.

За какво тогава са ми тези мечти?

За да се разочаровам всеки път щом поредната се пръсне на парчета със звън като паднала кристална чаша?

За да не спя нощем, мислейки как да върна целостта и?

За жалост, както при кристалът, лепилото не върши работа...

     Трябва нова мечта. Но този път не искам да се счупи...

Затова ще превърна мечтата в стремеж, стремежите са от дърво...

 

И оставам в безцелни лутания.

В див унес.

Моя див унес.

Както аз си умея...



Тагове:   дърво,   Кристал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zombayo - ...
19.05.2007 13:03
Блааа много хубаво написано !
цитирай
2. chaoticfeelingz - ...
20.05.2007 14:12
Хех... благодаря... така ми дойде отвътре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chaoticfeelingz
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61436
Постинги: 15
Коментари: 24
Гласове: 117
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930